6557

Časopis Reseller Magazine je jediný B2B měsíčník pro prodejce IT a CE v Česku a Slovensku.
Pomůžeme zviditelnit vás a vaše produkty v prodejních kanálech!

 

  • Časopis s argumenty, jak lépe prodávat a jak více vydělat.
  • Přináší rozhovory se zajímavými lidmi – výrobci, distributory, ale také např. s koncovými zákazníky – zejména majiteli firem.
  • Informuje o novinkách, zajímavých výrobcích, seznamuje s trendy ICT.
  • Poskytuje užitečné informace z oblasti práva a marketingové návody.
  • Je distribuován na základě kvalifikovaného předplatného – kontrola oprávněnosti registrací.
  • Tematické texty, postřehy, komentáře a reportáže z prostředí českého a slovenského ICT.

 

Počet unikátních kontaktů (celkem ČR a SK)

 
5344Prodejců
448Distributorů
836Výrobců
ZÁKLADNÍ FAKTA
Vychází: měsíčně – zpravidla 1. středa v měsíci

 

Náklad: 9 000 ks z toho 500 kusů k propagačním účelům

 

Cílová skupina: prodejci, výrobci, distributoři

 

Formát: 225 x 300 mm rozsah: 64 stran + tematické přílohy

TERMÍNY VYDÁNÍ

MěsícLedenÚnorBřezenDubenKvětenČervenČervenec – SrpenZáříŘíjenListopadProsinec
Číslo1234567/89101112
Vychází / Distribuce11. 1. 201913. 2. 20196. 3. 20193. 4. 20192. 5. 20195. 6. 201926. 6. 20194. 9. 20192. 10. 20196. 11. 20194. 12. 2019

RUBRIKY

  • Rozhovor s ředitelem – profilový rozhovor s ředitelem IT distributora nebo IT firmy.
  • Ženy v IT – profilový rozhovor se dvěma až třemi ženami z jedné IT firmy. Podmínkou je, že musejí být na pozici, která má vztah k prodejnímu IT kanálu. Od trávení volného času až po vlastní práci ve firmě – v této části je prostor pro propagaci firmy.
  • Profil výrobce – profil výrobce IT techniky dle schématu zadaného Reseller Magazinem, s udáním distribucí, ev. dalších kontaktů.
  • Příležitost – popis produktu/produktů dle schématu zadaného Reseller Magazinem. Zdůraznění zajímavých a neobvyklých funkčností a výbavy produktů, možnost poskytování služeb jako zdroje dalšího výdělku.
  • Případová studie – případová studie dle schématu zadaného Reseller Magazinem. Zdůraznění přínosu resellerovi nasazením produktů a řešení daného výrobce, s pomocí distributora (VD/VAD) u koncového zákazníka. Vyjmenování výhod, jaké reseller získá (výdělek – marže, služby); další přínosy – uvedení v referencích výrobce, možnost čerpání co-marketingových fondů apod. Koncový zákazník nemusí být jmenován.
  • Partnerský program – popis partnerského programu výrobce. Možno dle schématu zadaného Reseller Magazinem.
  • Rozhovor s uživatelem SMB – rozhovor se zákazníkem ze segmentu SMB – ředitelem, finančním ředitelem, provozním ředitelem. Ukázka prvotních představ a potřeb typického zákazníka středního segmentu.
  • Obchod – rubrika věnující se vzdělávání prodejců ICT techniky.
  • Marketing – rubrika věnující se vybraným tématům marketingu jako jednomu ze základních nástrojů úspěšného obchodu.
  • Ostatní – prostor pro produkty a řešení, nabízející možnosti vyšších marží, nové produkty, nové verze produktů, na kterých lze vydělat. Od masových nasazení až po úzké segmenty trhu na pomezí ICT.

KE STAŽENÍ

REDAKCE

 

Michala Benešovská
benesovska@dcd.cz
+420 727 802 232

Jakub Špaček
spacek@dcd.cz
+420 731 706 807

OBCHOD

 

Lenka Hortvíková
hortvikova@dcd.cz
+420 602 275 955

Karel Rumler
rumler@dcd.cz
+420 606 761 825