
Časopis Reseller Magazine je jediný B2B měsíčník pro prodejce IT a CE v Česku a Slovensku.
Pomůžeme zviditelnit vás a vaše produkty v prodejních kanálech!
- Časopis s argumenty, jak lépe prodávat a jak více vydělat.
- Přináší rozhovory se zajímavými lidmi – výrobci, distributory, ale také např. s koncovými zákazníky – zejména majiteli firem.
- Informuje o novinkách, zajímavých výrobcích, seznamuje s trendy ICT.
- Poskytuje užitečné informace z oblasti práva a marketingové návody.
- Je distribuován na základě kvalifikovaného předplatného – kontrola oprávněnosti registrací.
- Tematické texty, postřehy, komentáře a reportáže z prostředí českého a slovenského ICT.
Počet unikátních kontaktů (celkem ČR a SK)
5344Prodejců
448Distributorů
836Výrobců
ZÁKLADNÍ FAKTA
Vychází: měsíčně – zpravidla 1. středa v měsíci
Náklad: 9 000 ks z toho 500 kusů k propagačním účelům
Cílová skupina: prodejci, výrobci, distributoři
Formát: 225 x 300 mm rozsah: 64 stran + tematické přílohy
TERMÍNY VYDÁNÍ
Měsíc | Leden | Únor | Březen | Duben | Květen | Červen | Červenec – Srpen | Září | Říjen | Listopad | Prosinec |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Číslo | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7/8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Vychází / Distribuce | 11. 1. 2019 | 13. 2. 2019 | 6. 3. 2019 | 3. 4. 2019 | 2. 5. 2019 | 5. 6. 2019 | 26. 6. 2019 | 4. 9. 2019 | 2. 10. 2019 | 6. 11. 2019 | 4. 12. 2019 |
RUBRIKY
- Rozhovor s ředitelem – profilový rozhovor s ředitelem IT distributora nebo IT firmy.
- Ženy v IT – profilový rozhovor se dvěma až třemi ženami z jedné IT firmy. Podmínkou je, že musejí být na pozici, která má vztah k prodejnímu IT kanálu. Od trávení volného času až po vlastní práci ve firmě – v této části je prostor pro propagaci firmy.
- Profil výrobce – profil výrobce IT techniky dle schématu zadaného Reseller Magazinem, s udáním distribucí, ev. dalších kontaktů.
- Příležitost – popis produktu/produktů dle schématu zadaného Reseller Magazinem. Zdůraznění zajímavých a neobvyklých funkčností a výbavy produktů, možnost poskytování služeb jako zdroje dalšího výdělku.
- Případová studie – případová studie dle schématu zadaného Reseller Magazinem. Zdůraznění přínosu resellerovi nasazením produktů a řešení daného výrobce, s pomocí distributora (VD/VAD) u koncového zákazníka. Vyjmenování výhod, jaké reseller získá (výdělek – marže, služby); další přínosy – uvedení v referencích výrobce, možnost čerpání co-marketingových fondů apod. Koncový zákazník nemusí být jmenován.
- Partnerský program – popis partnerského programu výrobce. Možno dle schématu zadaného Reseller Magazinem.
- Rozhovor s uživatelem SMB – rozhovor se zákazníkem ze segmentu SMB – ředitelem, finančním ředitelem, provozním ředitelem. Ukázka prvotních představ a potřeb typického zákazníka středního segmentu.
- Obchod – rubrika věnující se vzdělávání prodejců ICT techniky.
- Marketing – rubrika věnující se vybraným tématům marketingu jako jednomu ze základních nástrojů úspěšného obchodu.
- Ostatní – prostor pro produkty a řešení, nabízející možnosti vyšších marží, nové produkty, nové verze produktů, na kterých lze vydělat. Od masových nasazení až po úzké segmenty trhu na pomezí ICT.
KE STAŽENÍ
OBCHOD
Lenka Hortvíková
hortvikova@dcd.cz
+420 602 275 955
Karel Rumler
rumler@dcd.cz
+420 606 761 825
Lucie Kratochvílová
kratochvilova@dcd.cz
+420 602 143 356